این صفحه را چاپ کن!
فرماندار جلفا از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بازدید کرد

فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان جلفا به همراه جمعی از مسوولان محلی و اعضای ستاد انتخابات و کمیته نظارت بر تخلفات تبلیغاتی این شهرستان از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر بازدید کرد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، زاهد محمودی در این بازدید از همه دست اندرکاران و هواداران نامزدهای انتخاباتی قدردانی کرد و خواستار رعایت قوانین تبلیغاتی بر اساس مر قانون و با تکیه بر اخلاق انتخاباتی به دنبال شور و نشاط انتخاباتی و حضور حماسی در پای صندوق های رای باشند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت موجود ستادهای تبلیغات گفت: خوشبختانه قانونمندی، سلامت، مشارکت حداکثری مردم، نشاط سیاسی و رقابت سالم حول محور منویات رهبری و مشی دقیق دولت تدبیر و امید از ابتدای فرآیندهای انتخاباتی مد نظر بوده است.

فرماندار جلفا با بیان این که در سطح این شهرستان تخلف تبلیغاتی به ندرت رخ داده است، گفت: قبل از شروع تبلیغات جلسه ای با حضور مسئولان ستاد کاندیداها در حوزه انتخابیه مرند و جلفا برگزار شد و نمایندگان نامزدها و مسئولان توجیه شدند که در چارچوب قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات تبلیغات را شروع کنند.

محمودی افزود: کمیته ای متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادگستری، شهرداری و نیروی انتظامی تشکیل شده است که به صورت مستمر از ستاد نامزدها بازدید به عمل آورده و موارد تخلف را به آن ها تذکر می دهند.

رئیس هیات اجرایی شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: با توجه به حضور چشمگیر مردم ولایت مدار در انتخابات گذشته، ان شاءا… شاهد حضور حداکثری مردم این خطه مرزی در پای صندوق های رأی در ۷ اسفند خواهیم بود.

محمودی در این بازدیدها با یادآوری زمان اتمام تبلیغات نامزدها از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفند، از مسوولین ستادها خواست ضمن خودداری از هرگونه تبلیغات در زمان ممنوعه قوانین و آیین نامه های تبلیغاتی را همچنان رعایت کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۷ اسفند در شهرستان جلفا نیز برگزار می شود.

این شهرستان به صورت مشترک با شهرستان مرند دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :