- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

فرماندار جلفا از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بازدید کرد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، زاهد محمودی در این بازدید از همه دست اندرکاران و هواداران نامزدهای انتخاباتی قدردانی کرد و خواستار رعایت قوانین تبلیغاتی بر اساس مر قانون و با تکیه بر اخلاق انتخاباتی به دنبال شور و نشاط انتخاباتی و حضور حماسی در پای صندوق های رای باشند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت موجود ستادهای تبلیغات گفت: خوشبختانه قانونمندی، سلامت، مشارکت حداکثری مردم، نشاط سیاسی و رقابت سالم حول محور منویات رهبری و مشی دقیق دولت تدبیر و امید از ابتدای فرآیندهای انتخاباتی مد نظر بوده است.

فرماندار جلفا با بیان این که در سطح این شهرستان تخلف تبلیغاتی به ندرت رخ داده است، گفت: قبل از شروع تبلیغات جلسه ای با حضور مسئولان ستاد کاندیداها در حوزه انتخابیه مرند و جلفا برگزار شد و نمایندگان نامزدها و مسئولان توجیه شدند که در چارچوب قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات تبلیغات را شروع کنند.

محمودی افزود: کمیته ای متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادگستری، شهرداری و نیروی انتظامی تشکیل شده است که به صورت مستمر از ستاد نامزدها بازدید به عمل آورده و موارد تخلف را به آن ها تذکر می دهند.

رئیس هیات اجرایی شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: با توجه به حضور چشمگیر مردم ولایت مدار در انتخابات گذشته، ان شاءا… شاهد حضور حداکثری مردم این خطه مرزی در پای صندوق های رأی در ۷ اسفند خواهیم بود.

محمودی در این بازدیدها با یادآوری زمان اتمام تبلیغات نامزدها از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفند، از مسوولین ستادها خواست ضمن خودداری از هرگونه تبلیغات در زمان ممنوعه قوانین و آیین نامه های تبلیغاتی را همچنان رعایت کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۷ اسفند در شهرستان جلفا نیز برگزار می شود.

این شهرستان به صورت مشترک با شهرستان مرند دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.