این صفحه را چاپ کن!
مرزشنیان جلفا حماسه آفریدند/ حضور ۸۳ درصدی مردم شهرستان در انتخابات ۷ اسفند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا از مشارکت 83 درصدی مردم این شهرستان در خلق حماسه هفتم اسفند خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا، زاهد محمودی اظهار داشت: ۴۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجدان شرایط برای رای دادن بودند که ۸۳ درصد آنان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کردند.

وی اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفند با مشارکت حداکثری مردم و نیز همراهی و همکاری مسئولان و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به صورت باشکوه و در خور شآن نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد و مردم شریف جلفا برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

وی افزود: خوشبختانه انتخابات ۷ اسفند نیز همانند دیگر نقاط کشور در فضایی آرام و بانشاط برگزار شد و با حضور نمایندگان نامزدها با همکاری و تلاش شبانه روزی تمام عوامل و دست اندرکاران انتخابات در کمال صحت به انجام رسید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جلفا ادامه داد: در روز انتخابات حضور تاثیرگذار اقشار مختلف مردم از ساعات اولیه اخذ رای در شعب انتخاباتی موجب شد تا شور و حال خاصی در سطح شهرستان خلق شود.

محمودی با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای این شکوه و عظمت را پیروزی و سربلندی برای مردم و دلگرمی برای دولتمردان در خدمتگزاری عنوان کرد.

وی همچنین از تلاش های مستمر و بی ریغ عوامل اجرایی از جمله مجریان، هیأت های نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی که نقش مهمی در روند برگزاری سالم و گسترده انتخابات بر عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار جلفا اظهار داشت: مردم با حضور در پای صندوق های رای با وجود تمامی فشارهای داخلی و خارجی همواره دلبستگی خود به نظام و اصل ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور را به جهانیان ثابت کردند.

وی افزود: بی تردید این حضور گسترده که به رغم هجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه تحقق یافت، نشانی از همدلی و همراهی آحاد ملت با نظام مقدس اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام و شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین جهان(مدظله العالی) است.

شهرستان مرند و جلفا به صورت مشترک دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

نتایج انتخابات این حوزه انتخابیه حاکی است کریم شافعی و محمد حسن نژاد به دلیل کسب نکردن یک چهارم مجموع آرا به دور دوم راه یافتند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :