- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

جلسه مدیران عامل منطقه آزاد ارس و بانک صادرات آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در این جلسه با اشاره به مزیت های منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف، منطقه آزاد ارس را برای فعالیت هر چه بیشتر بانک صادرات، مناسب عنوان کرد.
وی گفت: بانک صادرات استان می تواند از فرصت های به وجود آمده در منطقه آزاد ارس برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران استفاده کند.
مدیرعامل بانک صادرات استان آذربایجان شرقی نیز از آمادگی این بانک برای ارایه تسهیلات بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی به منظور کمک به واحد‌های درحال احداث و فعال منطقه آزاد ارس خبر داد.
مرتضی فتحعلی زاده عنوان کرد: برای عبور از مشکلات ناشی از تحریم و توسعه خدمات بانک صادرات، آماده برگزاری جلسات و گفتگو با سرمایه‌گذاران ارس هستیم و این جلسات با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس طی هفته های آتی انجام می‌گیرد.
در بخش دیگری از این نشست و بر اساس پیشنهاد سازمان منطقه آزاد ارس، بررسی تمهیدات لازم برای راه‌اندازی صرافی اختصاصی بانک صادرات شعبه ارس در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است، در این جلسه اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد ارس و بانک صادرات آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.