این صفحه را چاپ کن!
سخنان تند نماینده مرند و جلفا در صحن علنی مجلس؛ چطور به کارون آب می‌رسانید اما نمی‌توانید از رود زاب به دریاچه ارومیه آب منتقل کنید؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همانگونه از خلیج فارس برای کارون آب می‌آورید، از رود زاب نیز برای دریاچه ارومیه آب بیاورید و آن را احیاء کنید.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از آناج، محمد حسن نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: از استانداران سابق آذربایجان‌شرقی تشکر و به آقای پورمحمدی استاندار جدید تبریک می‌گویم اما از معاون اول رئیس جمهور انتظار می‌رفت تا برای معارفه استانداران این استان عریض و طویل حاضر شود ولی کم لطفی و کم کاری آنها به آذربایجان سبب شد تا معاون وزیر در این جلسه حضور داشته باشد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبعیض و حس تبعیض بین مردم شکل گرفته است، خاطرنشان ساخت: مردم معتقدند همان‌گونه که می‌توان از خلیج فارس به سرشاخه‌های کارون آب را انتقال داد می‌توان انتقال آب از رود زاب به دریاچه ارومیه را هم انجام داد و در این مورد بهانه کمبود منابع مطرح نشود.

وی افزود: چرا دولت می‌تواند قطار سریع‌السیر اصفهان را راه‌اندازی یا آزادراه شمال را بسازد اما در مورد آذربایجان شرقی و آزادراه تبریز- مرند – بازرگان کاری نکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: برای یک بار هم که شده باید در لایحه بودجه سنواتی دلار چند نرخی حذف و به وضعیت بازنشستگان و ظرفیت جوانان در حوزه اشتغال توجه شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :