این صفحه را چاپ کن!
نتیجه‌ی سوءمدیریت و فقدان نظارت؛ دست نزنید، گران است!/ سفره‌ی خالی شب یلدا با برنامه‌ریزی مسئولان

برنامه‌های مسئولان یکی پس از دیگری محقق می‌شود و در اقدامی جهادی ارزش کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را بالا می‌برند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از آناج، تصویر گویاست، کاسب تک دانه‌های خشکبار فروشی‌اش را در این گرانی غنیمت می‌داند و به‌قولِ خودش، سود از این تک دانه‌ها در می‌آید. برای همین تمام قضاوت‌ها و اخمِ دوستان را به‌جان خریده و نوشته است: “به‌علت گرانی بیش از حد خواهش می‌کنیم دست نزنید، حتی شما دوستِ گرامی”

همین گرانی آجیل را در آستانه‌ی شب یلدا می‌توان پتک کرد و بر سرِ مسئولانی کوبید که نه وعده‌هایشان تحقق یافت و نه نظارت‌شان اما از بس گفته‌ایم و گفته‌اند، دیگر همه می‌دانند رنجی که می‌کشند از سوء مدیریت رجال است و بس.

حال که قرار است خیلی از سفره‌ها از آجیل شب یلدا خالی باشد، به‌رسم قدیم آنانکه پول و مرام با یکدیگر به‌ ارث برده‌اند می‌توانند از تعداد سفره‌های خالی کم کنند. صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی خانواده‌ی کارگران را در حسرت به‌دل نگذارند و خیران و بازاری‌ها خانواده‌های نیازمند شناسایی شده را.

از آنجا که در بسته‌های حمایتی نهادهای حمایتی شب یلدا را پیش‌بینی نکرده‌اند، گویا باید مردم همت کنند؛ آن هم مردمی که شاید خود نیز امسال به‌ دسته‌ی سوم سقوط کرده‌اند و همچون سایرین از توان تامین ملزوماتِ شب یلدا برخوردار نیستند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :