این صفحه را چاپ کن!
توقیف خودروی نیسان با ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از توقیف خودروی نیسان حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از فارس، کاظم دهقانی اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت‌زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و دستور ایست صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران خودروی فوق را بررسی می‌کنند که از آن تعداد ۸۸۰ قطعه شیشه‌آلات، تعداد قابل توجهی طاقه پارچه، طاقه پرده و سرپرده خارجی کشف می‌نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه راننده خودرو نتوانست مدارک ثبت گمرکی و قانونی ارائه نماید خودرو توقیف و اموال مکشوفه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال ضبط و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد متهم اجناس قاچاق را جهت فروش به یکی از شهرستان‌های بزرگ انتقال می‌داد که با هوشیاری عوامل پلیس نتوانست به هدف خود برسد.

دهقانی با بیان اینکه قاچاق، تجارت غیرقانونی و بی‌ریشه‌ای است که زیربناهای اقتصادی کشور را سوزانده و انگیزه تولیدکنندگان را از بین می‌برد اظهار کرد: با عنابت به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و احتمال دارد مخلان نظم اقتصادی با انواع پوشش‌ها در پی قاچاق و دپوی کالا باشند از شهروندان درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از رکود تولیدات داخلی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا سربازان گمنام عرصه نظم و امنیت، قاچاقچیان را در نیل به اهدافشان ناکام گذارند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :