- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

پروژه بلوار ولایت فقیه در هادیشهر به بهره برداری رسید

به گزارش موج ارس جلفا [1]، به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه بلوار ولایت فقیه هادیشهر ظهر امروز با حضور زاهد محمودی فرماندار شهرستان جلفا، محمد حسن نژاد نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی، میکائیل صادقیان شهردار هادیشهر، اعضای شورای اسلامی شهر هادیشهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جلفا به طور رسمی به بهره برداری رسید.

شهردار هادیشهر در این مراسم با اشاره به اینکه پروژه بلوار ولایت فقیه از اوایل امسال اجرایی شده بود، اظهار کرد: طول این پروژه ۳ کیلومتر، عرض هر پیاده رو ۱۲ متر و عرض کل باند ۲۵ متر می باشد که در این راستا ۷ هزار متر جدول گذاری صورت گرفته است.

میکائیل صادقیان تصریح کرد: اجرای این پروژه رقمی بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال هزینه در برداشته که از این میزان ۱۶ میلیارد ریال هزینه اجرای عملیات عمرانی و ۱۰ میلیارد ریال غرامت تملکات می باشد.

وی از همکاری خوب افرادی که املاک آنان در مسیر اجرای این طرح بود تشکر کرد و افزود: خوشبختانه مردم این منطقه همکاری و همراهی خوبی با شهرداری داشتند و با کمترین مشکلی تملک‌ زمین های این پروژه صورت گرفت.

شهردار هادیشهر خاطرنشان کرد: ایمن سازی مسیر و کاهش خطر تصادفات از مهم ترین دستاوردهای این پروژه بزرگ می باشد که با همکاری مردم و مسئولان شهرستان به سرانجام رسید.