- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

بزرگداشت ایام فاطمیه (س) از مصادیق تمسک به ثقلین است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، امام جمعه شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با بیان اینکه بهترین الگو برای بشریت و بالاخص مسلمین پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و اهل بیت پاک و طیب و طاهر آن حضررست می باشد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه کامل و بی نظیر الگوی همه زنان اسلام در تربیت اسلامی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری افزود: شخصیت بی نظیر حضرت فاطمه زهرا (س) در ولایت مداری باعث اثبات حقانیت شیعه و مظلومیت آن در تاریخ شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه اول فاطمیه (س) و با هدف زنده نگه داشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان اهل بهشت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم و برنامه های مختلفی در حوزه اجتماعی و فرهنگی به اجرا درآمد.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه ایام فاطمیه (س) قرآن و قاریان را از غربت در می آورد، اظهار کرد: در مراسمات ایام فاطمیه (س) قرآن و مناقب اهل بیت (ع) مورد توجه بیشتری قرار گرفته می شود که همین امر از مصادیق تمسک به ثقلین است.

امام جمعه جلفا از برپایی مراسمات دهه اول فاطمیه (س) تشکر کرد و گفت: در برگزاری برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه (س) از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دهه دوم ایام سوگواری فاطمیه (س) همزمان با نوروز است، باید با فضاسازی مناسب در کنار استقبال مطلوب از مسافران، زمینه رعایت شعائر اسلامی و حفظ حرمت ایام سوگواری را نیز فراهم کنیم.