- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

یادواره شهدا آبروی کوچه، افتخار محله در شهرستان جلفا برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان جلفا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی دانست و گفت: شیعیان با نگاه سرخ به عاشورا، آغاز کننده هرگونه ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستند.

احمد تقی پور با اشاره به اهمیت فرهنگ عاشورا به عنوان پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی افزود: کوچک نشان دادن واقعه عاشورا، شخصیت امام حسین (ع) و انحراف از فرهنگ عاشورا، از جمله توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: اگر مستکبران و ظالمان با این انقلاب سر خصومت دارند نه به خاطر این است که یک انقلاب در کشورمان اتفاق افتاده بلکه به خاطر فکر و بنیاد این انقلاب است که یک حرکت فرهنگی و معنوی بوده و توانسته پیام خود را به کشورهای دیگر برساند.

فرمانده سپاه جلفا ادامه داد: استکبار جهانی با تجهیز رژیم بعث عراق خواست با تهاجم نظامی ایران را به زانو در آورد ولی ایستادگی مردم باعث شد تمام توطئه های آنها خنثی شود.
وی بیان کرد: بسیجیان باید با عمل گرایی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.