- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

ورود خودروهای VIP به ناوگان حمل و نقل منطقه آزاد ارس

به گزارش موج ارس جلفا [1]، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی با اعلام این خبر افزود: ده ها هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و خارجی در ارس انجام شده و ادامه دارد و حمایت سازمان از این پروژه در راستای تامین رفاه حال و جلب رضایت سرمایه گذاران و گردشگران می باشد.

وی تامین زیرساخت های لازم برای تردد تاکسی ها در داخل محدوده مصوب را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه خدمات خودروهای VIP توسط یکی از سرمایه گذاران فعال در ارس تهیه و راه اندازی شده است، گفت: اقدامات لازم برای تامین امنیت و آسایش سرمایه گذاران و گردشگران داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل، اقامت و تفریح و گردش در حال انجام می باشد.

مدیرعامل شرکت تشریفات سیر ارس نیز در گفتگو با خبرنگار سازمان منطقه آزاد ارس گفت: هم اکنون ۲۴ دستگاه خودرو تاکسی تشریفاتی لوکس در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و دفتر مرکزی در جلفا مستقر بوده و بر اساس زمان بندی مشخص این تعداد تا ۲۰۰ دستگاه خودرو افزایش می یابد.

سلیمان مصطفی زاده محدوده خدمات خودروهای VIP را در داخل شهر تبریز، جلفا و هادیشهر و مسیر تبریز – جلفا عنوان کرد و افزود: در اولین مرحله از تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، خودروهای نیسان در مدل های سانی، قشقایی و آلتیما و همچنین یک دستگاه خودرو ون مورد استفاده قرار می گیرد.

وی شرایط جذب رانندگان این خودروها را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر توجه به تکریم میهمان از مبدأ تا مقصد از ارایه خدمات مورد نیاز به مسافران خبر داد و گفت: برای جلب رضایت مسافران در ابتداء حرکت خودرو مسافران با خوراکی و نوشیدنی پذیرایی شده و با پخش کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جاذبه های گردشگری و مزیت های اقتصادی استان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس معرفی می شود.

مصطفی زاده در رابطه با شرایط استخدام رانندگان و خرید خودرو گفت: داشتن تحصیلات بالاتر از فوق دیپلم، عدم اعتیاد به مواد مخدر و همچنین سیگار، تسلط به زبان های ترکی استانبولی و انگلیسی و سن کمتر از ۴۰ سال از جمله شرایط ورود به خدمات خودروهای تشریفاتی بوده و خودروهای VIP فروشی نیز در شرکت برلیانس در منطقه آزاد ارس آماده ارایه به علاقمندان و واجدین شرایط می باشد.

وی افزود: غرفه و دفتر شرکت در فرودگاه تبریز برپا شده و راهنمای آقا و خانم مسلط به زبان های خارجی برای راهنمایی مسافران حضور دارند.

مدیرعامل شرکت تشریفات سیر ارس با بیان اینکه تاکنون ۴۰ میلیارد ریال برای راه اندازی این سیستم سرمایه گذاری انجام شده است، در رابطه با نرخ کرایه این خودروها گفت: نرخ هر کیلومتر تردد ۸۰۰۰ ریال می باشد.

وی افزود: در صورت حمایت مسؤلان و ایجاد ایستگاه های خودرو VIP مخصوص این ناوگان، امکان تردد منظم در داخل شهر تبریز، جلفا و هادیشهر وجود دارد.