- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

بسیج مظهر اقتدار و سربلندی ملت ایران است

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری روز سه شنبه درنشست شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهارکرد: به برکت روحیه بسیجی، انقلاب مسیرهای خطرناک را سپری کرده و به قله های رفیع عزت و افتخار نائل شده است.
وی با تشریح جایگاه والای بسیج درعرصه های مختلف نظام اسلامی، اضافه کرد: بسیج نقش موثری در دوران مختلف داشته و امروز نیز شاهد دستاوردهای موثراین نهاد در عرصه داخلی و خارجی هستیم.
انتظاری، بسیجی ها را انسان هایی فداکار، مومن، شجاع و مخلص توصیف کرد و افزود: ایثار و رشادت های بسیج هموراه یار و یاور دولتمردان در تحقق اهداف فرهنگی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: رمز پیشرفت و حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو روحیه بسیجی است و مسوولان می توانند با الهام از بسیج در حفظ آرمان های انقلاب و تثبیت نظام قدم بردارند.
انتظاری، حفظ دستاوردهای بسیج و نعمت امنیت و اقتدار را به روساء ادارات متذکر شد و گفت: روساء با خدمت رسانی به مردم و احترام به آنان می توانند دراین زمینه ها مفید واقع شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا نیز دراین نشست از برگزاری بیش از۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی درطول هفته بسیج امسال در سطح شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد تقی پور با اشاره به برگزاری همایش بزرگ بسیجی های شهرستان درپنجم آذر، از روسای ادارات خواست در آزاد سازی نیروهای بسیج شاغل دراداره ها برای شرکت دراین همایش نهایت همکاری را داشته باشند.