- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

هر ماه یک مسابقه کتابخوانی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: در راستای کمک به تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد ارس در توسعه فرهنگی منطقه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی این تفاهم نامه برای برگزاری مسابقات کتابخوانی بصورت هر ماه یک مسابقه منعقد گردید.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه که به امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رسیده است، کتابخانه پس از بررسی کارشناسی و برگزاری جلسات مشترک، مسابقات مختلف کتابخوانی را بصورت آنلاین و مکتوب در بین جامعه محلی منطقه آزاد ارس برگزار می کند.

نصیری گفت: تاکنون دو مورد از مسابقات مورد توافق در تفاهم نامه با موضوع خانواده و سبک زندگی برگزار شده و مسابقات بصورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه با تبلیغات وسیع انجام یافته تاکنون بیش از یک هزار نفر در مسابقات اخیر شرکت کرده اند که با توجه به جمعیت منطقه در نوع خود بی نظیر است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در محدوده منطقه آزاد ارس دو کتابخانه عمومی به همراه کتابخانه های دانشگاهی در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشند و سازمان منطقه آزاد ارس طرح های مهمی را در راستای نهضت مطالعه مفید در منطقه در سالجاری و آتی به اجرا می گذارد.