- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

جلفا، قهرمان رقابت‌های بدمینتون دختران دانشجوی دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان شرقی شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، به نقل از آنا، در این دوره از رقابت‌ها که به مدت دو روز برگزار شد، تعداد ۵ تیم از واحد‌های مراغه، تبریز، جلفا، مرند و شبسترشرکت داشتند که به دو صورت تیمی (دوره‌ای) و انفرادی به رقابت پرداختند.

در بازی‌های تیمی پس از رقابت نزدیک بین تیم‌های شرکت کننده، در ‌‌نهایت تیم جلفا مقام اول، تیم تبریز مقام دوم و تیم‌های مراغه و شبستر مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی آزاد، پس از رقابت ۹ ورزشکار، در‌‌نهایت شیرین محمدی از واحد عجب‌شیر مقام اول، طاهره رضایی از واحد جلفا مقام دوم و آیناز حاجی‌زاده و گلناز موسوی مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

در بازی‌های آزاد دوبل که با حضور ۱۴ بازیکن صورت گرفت، واحد تبریز با ورزشکاران خود به نام‌های مینا پورقلی و ساحل طاحونی مقام اول و سانیا شعار و خدیجه یعقوبی باز هم از واحد تبریز مقام دوم و مقام سوم مشترکا به ورزشکاران واحد‌های مرند و شبستر به نام‌های طوبانی و محمدی و زهره بی‌عوض و مریم نبیسی رسید.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همراهی و همکاری صمیمانه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه و رییس هیئت بدمینتون مراغه بود.

دکتر محمدرضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در آیین اهدای کاپ‌ها و مدالهای قهرمانان با آرزوی موفقت برای ورزشکاران در تمامی مراحل زندگی، ابراز امیدواری کرد که شرکت در این میدان‌های ورزشی، حس رقابت در کنار رفاقت را در دانشجویان زنده‌تر و پویا‌تر و آنان را برای پشت سرگذاشتن موانع سخت‌تر زندگی ورزیده‌تر کند.