- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

زنگ اقتدار ملی در مدارس جلفا طنین انداز شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، درگرامیداشت این روز به یاد ماندنی، مدارس سطح شهرستان جلفا امروز یکشنبه ۲۷ دی ماه شاهد نواخته شدن زنگ اقتدار ملی و جشن های دانش آموزی بود.

در یکی از این برنامه ها که در آموزشگاه دخترانه خلیج فارس هادیشهر برگزار شد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جلفا با تبریک این روز غرورآفرین بر ملت ایران، آن را حاصل همراهی ملت ایران و رهنمودهای راهگشای مقام عظمای ولایت در روند مذاکرات بیان کرد.

صادق احمدی اظهار کرد: امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی هستیم و این امر نشانگر اولویت تعامل بر تقابل در معادلات جهانی است.

وی افزود: دستیابی به این پیروزی ها در سایه تلاش و مجاهدت چندین ماهه دستگاه دیپلماسی و تدابیر رئیس جمهور دولت یازدهم بود.

معاون فرماندار جلفا حفظ این دستاورد را از دستیابی به آن مهم دانست و گفت: باید اقتدار بین المللی حاصل از برنامه برجام زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بوده و همه باید دراین زمینه احساس مسئولیت کنند.

احمدی خطاب به دانش آموزها توصیه کرد با دانش اندوزی و توجه به علم در اعتلای میهن اسلامی قدم برداشته و بازوهای توانمند دولتمردان در نیل به اهداف و آرمان های نظام اسلامی باشند.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند ماه، بر ضرورت حضور حداکثری درانتخابات که پشتوانه محکمی برای نظام و دولتمردان در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تاکید کرد.

به دنبال اعلام این خبر از رسانه ها موجی از شادی و شور در میان مردم در سراسر کشور را فرا گرفت.

نهادهای و تشکل های مختلف با صدور بیانیه و پیامک های تبریک به ویژه در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا این روز به یاد ماندنی را به محضر مقام عظمای ولایت و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک گفتند.