- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

آغاز برنامه های دهه فجر با غبارروبی مزار شهدا در ارس

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر ستاد دهه فجر ارس با اعلام این خبر افزود: برای این ایام ۴۲ برنامه از ۱۱ الی ۳۰ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

ابراهیم نصیری افزود: برنامه های امسال با رویکرد آئینی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین در حوزه آموزش و پرورش تدوین شده اند که توسط اعضای ستاد دهه فجر منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه های ایام مبارک دهه فجر ایجاد شور و نشاط می باشد، از برگزاری ویژه برنامه های “جشن دهه فجر” برای اقشار مختلف خبر داد و گفت: این جشن ها با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار می شود.

نصیری گفت: ویژه برنامه های دهه فجر امسال توسط اعضای این ستاد از جمله مدیریت فرهنگی، امور ایثارگران، روابط عمومی و ورزش و بخشی از برنامه ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد جلفا و آموزش و پرورش اجرا می شوند.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های ستاد دهه فجر ارس، گفت: اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدا، رژه موتورسواران، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسؤلین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان،جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.

وی در پایان از همکاری حوزه هنری استان در اجرای جشن ها قدردانی کرد.