- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

دیدار مسئولین سازمان منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا با امام جمعه شهرستان جلفا

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تبریک این ایام مبارک گفت : اجرای عدالت ، رسیدن به استقلال و آزادی ، حفظ حیثیت و شرافت انسانی از دست آورد های انقلاب اسلامی است.

محسن خادم عرب باغی گفت: مردم ایران همیشه عاشقانه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی کوشیده اند و انقلاب ، آزادی فکری و مشارکت در سرنوشت کشور را برای آنان به ارمغان آورده است.

وی افزود: چشم امید تمام ملت های مظلوم دنیا به انقلاب اسلامی مردم ایران می باشد.

در ادامه مراسم نماینده ولی فقیه در شهرستان جلفا با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: نعمت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی بی شمار هستند و به شکرانه این نعمت ها باید تلاش مضاعفی در خدمت به این انقلاب مقدس انجام داد.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت مسئولین و مردم به کشوری قدرتمند و تاثیر گذار در دنیا تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان جلفا نیز ضمن تبریک این ایام گفت: با تشکیل ۱۷ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان جلفا برنامه ریزی برای اجرای ۸۲ برنامه درسطح شهرستان انجام شده است.

محمودی افزود: پروژه های عمرانی و زیرساختی متعددی در سطح شهرستان در حال اجرا است که پروژه شهرک صنعتی هادیشهر جزو مهمترین آن ها می باشد.

وی ضمن تشکر از مساعدت های سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پروژه های بزرگی همچون انتقال آب ارس، باند دوم جاده جلفا – مرند و تعریض مسیر جلفا – سیه رود با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس به سرعت در حال اجرا است.