- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

استفاده از ظرفیت بانوان برای پیشرفت جامعه ضروری است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرماندار شهرستان جلفا در ویژه برنامه “یک روز شاد برای بانوان” در گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید هویت و جایگاه اصلی بانوان در جامعه شناسایی و بهوبد یابد.

زاهد محمودی پویایی و تحرک جامعه را در گرو توجه به اقشار جامعه بیان و خاطرنشان کرد: برای نیل به اهداف توسعه ای نبیاد از نقش زنان در جامعه غافل شد.

فرماندار جلفا با تاکید بر نقش زنان در پیشرفت های علمی و سازندگی کشور، ضرورت نگاه فرابخشی به حوزه زنان به عنوان قشر تاثیرگذار در پیشرفت کشور را خواستار شد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به جایگاه بانوان در صدد احیا و ثبات منزلت این قشر زحمت کش جامعه است.

محمودی در ادامه به موفقیت های کشور در عرصه بین المللی اشاره و با تبریک نتیجه بخش بودن برجام، اظهار کرد: در دوران پسآتحریم تنها با سعی و تلاش می توان کمبودهای سال های گذشته را جبران کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند و ضرورت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: همه باید برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.

در این ویژه برنامه جشن شادی که در سالن ورزشی فرهنگیان هادیشهر برگزار شد، از تعدادی زنان موفق در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تجلیل شد.

با آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های متناسب این ایام در شهرستان جلفا در قالب همایش ها، جنگ های شادی و برنامه های نشاط آفرین توسط ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است.