- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

هادیشهر مجهز به دوربین ثبت تخلفات شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرج زاده گفت: دوربین های نظارت و کنترل ترافیکی با هدف بهبود وضعیت ترافیکی و تردد و آسان تر شهروندان در ۲ نقطه از شهر راه اندازی شدند.

وی افزود: میادین قیام و امام حسن دو نقطه ای بوده که به این دوربین ها تجهیز شدند و در این میادین و امتداد خیابان های‌ متصل به آنان، رانندگانی که اقدام به پارک دوبل خودرو، تردد در مسیر های ممنوعه، عبور از چراغ قرمز و سایر تخلفات نمایند به صورت آنلاین رصد و جریمه خواهند شد‌.

شهردار هادیشهر اظهار کرد: جریمه ثبت شده بلافاصله به شماره شخصی مالک خودرو پیامک و برگ جریمه نیز درب منزل وی ارسال می‌گردد.

وی ادامه داد: دوربین دیگری هم در‌یک نقطه از هادیشهر نصب، که در ۶ ماهه اول سال ۹۸ راه اندازی خواهد شد و اعتبار تخصیص یافته برای این دوربین ها حدود دو میلیارد ریال بود‌ه است.

فرج زاده افزایش ایمنی و امنیت شهری را از سایر اهداف راه اندازی دوربین های پایش تصویری برشمرد و بیان کرد: در راستای مدیریت هوشمند شهری برای سال آینده، نصب و راه اندازی ۴ دوربین دیگر نیز پیش بینی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: از فرماندار شهرستان جلفا ، مجموعه پلیس راهور و فرمانده انتظامی این شهرستان که در راه اندازی دوربین های کنترل ترافیک نهایت تلاش و همکاری را داشتند قدردانی میکنیم.