این صفحه را چاپ کن!
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: نرخ بیکاری در منطقه آزاد ارس منفی است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی ارس گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده نرخ بیکاری در منطقه آزاد ارس منفی است.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی با اعلام این خبر افزود : در دولت یازدهم با بکارگیری نیروهای ارزشی و توانمند شاهد اجرای برنامه های مهم و بدیع با پیشرفت های قابل توجه و روبه جلو در منطقه آزاد ارس هستیم که موجب شکوفایی ظرفیت های منطقه و نشاط مردم شده است.

وی افزود: در مدت دو سال گذشته دو میلیون متر مربع ساخت و ساز در منطقه آزاد ارس صورت گرفته و علاوه بر این یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی مختلف نیز در سطح منطقه فعالیت می کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه شرایط برای توسعه همه جانبه منطقه مساعد است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد ارس به معنای واقعی متجلی است بطوریکه نرخ بیکاری منطقه منفی شده و کارجویان می توانند در واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه مشغول بکار شوند.

عرب باغی در پایان از ایجاد تحول عظیم در بخش کشاورزی منطقه آزاد ارس نیز خبر داد و گفت: تنها در یک هفته گذشته یک هزار و ۶۵۰ هکتار از اراضی منطقه برای کشت باغی آماده شده است.

گفتنی است، ۱۶ پروژه در حوزه عمران با ۱۲۳ میلیارد ریال،۵ واحد کارخانه با ۷۸۵ میلیارد ریال، ۱۰ پروژه زیربنایی با ۲۰ میلیارد ریال، ۵پروژه گردشگری با ۳۲ میلیارد ریال، ۲واحد کشاورزی با ۱۱ میلیارد ریال و یک مجتمع تجاری با ۶۰۰ میلیارد ریال در این آئین افتتاح شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :