این صفحه را چاپ کن!
پیام تبریک فرماندار شهرستان جلفا به مناسبت توافق هسته ای

فرماندار شهرستان جلفا با صدور پیامی پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر قدرت های جهان را به محضر ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش موج ارس جلفا، زاهد محمودی فرماندار شهرستان جلفا با صدور پیامی پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر قدرت های جهان را به محضر ملت سرافراز ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری و به ویژه به مردم فهیم و شایسته شهرستان جلفا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا»

اینک که در آستانه عید سعید فطر بعد از سال ها استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران شاهد موفقیت بزرگ و دستاورد تاریخی که در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه به راهبرد تعقل و تعامل و اعتدال و دیپلماسی هوشمندانه دولت محترم تدبیر و امید محقق گردید.

این پیروزی بزرگ را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده ضمن ادای احترام به جایگاه والای شهدای سرافراز هسته ای و تجدید بیعت با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران مراتب سپاسگذاری خود را از ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و تیم شجاع و غیور مذاکره کننده هسته ای کشورمان به خاطر تحقق این وعده بزرگ و تاریخی دولت تدبیر و امید اعلام می نمایم.

زاهد محمودی

فرماندار شهرستان جلفا

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :