این صفحه را چاپ کن!
رسانه ها نقش برجسته ای در تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات دارند

فرماندار شهرستان جلفا گفت: رسانه و مطبوعات وظیفه مهمی در ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت گسترده درانتخابات آتی برعهده دارند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، زاهد محمودی روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای شورای اطلاع رسانی ارس و مطبوعات محلی اظهارکرد: رسانه ها یکی از تاثیرگذارترین نهادها در تشویق مردم محسوب می شوند و باید با معرفی معیارهای انتخاب اصلح، مردم را در انتخاب افراد دلسوز رهنمون شوند.

وی آگاهی بخشی به جامعه را رسالت اصلی رسانه ها برشمرد و گفت: اصحاب رسانه باید با مسوولیت پذیری و حضور مناسب در عرصه اطلاع رسانی برای خلق حماسه پرشور در انتخابات اسفند ماه تلاش کنند.

فرماندار جلفا به نقش تاثیرگذار رسانه ها در بهبود شرایط تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه می توانند با انتقاد سازنده و به دور از اهداف و غرض های شخصی در ایجاد امیدواری در مردم و حل مشکلات جامعه نقش آفرین باشند.

محمودی از رسانه ها و مطبوعات خواست با مدنظر قرار دادن سیاست ها و آرمان های نظام و انقلاب در بیان مسایل و مشکلات درکنار اطلاع رسانی از دستاوردها در پیشرفت کشور سهیم باشند.

وی بر حمایت دولت از اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: دولت یازدهم با رویکردی متفاوت درصدد حمایت قاطع از رسانه ها و مطبوعات است تا جایی که آرمان های نظام و انقلاب خدشه دار نشود.

فرماندار جلفا با تقدیر از رئیس و اعضای شورای اطلاع رسانی ارس، بر لزوم به کارگیری تمام امکانات و توانمندی های رسانه ای برای تحقق شعار همدلی و همزبانی مردم و دولت تاکید کرد.

محمودی با گریزی به انتخابات به رویکرد دولت و مجری های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: عقلانیت، اعتدال، قانون گرایی، امانتداری و سلامت انتخاباتی، رویکرد دولت در انتخابات آتی است.

وی مجریان انتخاباتی، روسای ادارات و نامزدهای مجلس شورای اسلامی مبنی بر برگزاری انتخابات سالم، رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از تبلیغات زودهنگام و تخریب رقیب های انتخاباتی توصیه کرد.

در این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی ارس در زمینه مشکلات و چالش های موجود در عرصه اطلاع رسانی و نیز مسایل شهرستان مطالبی ارایه کردند.

شورای اطلاع رسانی ارس متشکل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس و فرمانداری جلفا و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی شهرستان جلفا فعالیت خود را با هدف ساماندهی اطلاع رسانی از شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس از شهریور ماه امسال آغاز کرده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :