این صفحه را چاپ کن!
رئیس جدید دادگستری شهرستان جلفا منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، جلیل افلاکی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان جلفا منصوب شد.

به گزارش موج ارس جلفا، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان جلفا اظهار کرد: مسئولیت پذیری و داشتن شعور سیاسی و اسلامی از شاخصه های مهم انتخاب افراد در حاکمیت اسلامی است.

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری با بیان آثار مخرب دخالت دادن معیارهای شخصی در انتخاب گزینه ها، افزود: وابستگی جناحی یا حزبی افراد نباید در انتخاب افراد لحاظ شود که در این صورت خیانت بزرگی در حق الناس است.

وی داشتن تدین و امانتداری را دو مشخصه و معیا راصلی در انتخاب در اسلامی بیان کرد و افزود: در کنار تخصص و تجربه کاری امانتداری افرا بسیار مهم است.

حجت الاسلام مظفری با تشریح خطره های افراد بد دین نسبت به بی دین در سپردن مسوولیت ها، تصریح کرد: بی دینی شاید متحول شود لیکن هدایت افراد بد دین و دارای جهل مرکب بسیار سخت تر است.

وی لیاقت، تخصص، توانمندی و مسئولیت پذیری را از ملزومات انتخاب افراد و کارگزاران در نظام اسلامی بیان و خاطرنشان کرد: ملت ایران با آگاهی و شناخت کامل از افراد در انتخابات آتی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در ادامه به وضعیت رسیدگی به پرونده ها در دادسراها و دادگستری های استان اشاره و با ابراز رضایت از وضع مطلوب بر رسیدن به وضعیت ایده آل تاکید کرد.

به گفته وی هم اکنون زمان رسیدگی به پرونده ها در دادسراها به کمتر از یک ماه و در دادگستری ها به کمتر از سه ماه رسیده است.

امام جمعه شهرستان جلفا نیز با بیان خصوصیات مدیران در نظام اسلامی، همدلی و وحدت رویه را در پیشرفت امور بسیار لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: همه مسئولان با کنارگذاشتن اختلاف نظرها، خدمت به مردم را باید سرلوحه امور قرار دهند و جماعه کنونی بیش از زمان دیگری نیازمند آن است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت اجرای عدالت و رسیدگی به شکایات مردمی در شهرستان جلفا بر ضرورت بهره گیری از قضات عادل و قوی در احقاق حق مردم تاکید کرد.

در این آیین جلیل افلاکی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان جلفا منصوب و از خدمات ۱۲ ساله علی پارسا قدردانی شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :