این صفحه را چاپ کن!
همزمان با ایام دهه فجر انقلاب صورت می گیرد: اجرای ۱۰ ویژه برنامه جشن دهه فجر در ارس

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی 10 عنوان ویژه برنامه جشن انقلاب در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ارس با اعلام این خبر افزود: از بین ۴۲ عنوان برنامه تدوین شده برای ایام مبارک دهه فجر، ۱۰ مورد ویژه برنامه ” جشن دهه فجر ” می باشد.

ابراهیم نصیری گفت: با همکاری حوزه هنری استان، هنرمندان کشوری و استانی در رشته های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی، سینما و تلویزیون حضور داشته و به هنرنمایی می پردازند.

وی اظهار داشت: در این ایام ۱۰ ویژه برنامه جشن از ۱۲ الی ۲۰ بهمن ماه جاری تدوین شده و خوانندگان مطرح از جمله پویا بیاتی، چنگیز حبیبان، امید جهان، امید معنوی و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله مهراوه شریفی نیا، بهروز بختیاری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی و گروه های مختلف هنری استان حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.

نصیری افزود: رویکرد تمام برنامه های ستاد دهه فجر در ارس تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه می باشد.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های ستاد دهه فجر ارس، گفت: اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدا، رژه موتورسواران، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسوولین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان، جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :