این صفحه را چاپ کن!
فرار تراکتـور از شکست در دقایق آخر/ تعویض‌های طلایی خمز کار را درآوردند!

تراکتور پس از کسب ۲ پیروزی پیاپی امشب در دیداری خارج از خانه مقابل میزبانش ملوان بندرانزلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش موج ارس جلفا، تیم فوتبال تراکتور شامگاه امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان ملوان بندرانزلی بود که در این دیدار با گل دقایق پایانی رضا اسدی از شکست در برابر حریف خود گریخت و به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

شاگردان پاکو خمز این بازی را تهاجمی آغاز کردند و در نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بودند. آن‌ها با پرس سنگین در اکثر دقایق این نیمه مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه‌ونیمه نیز به دست آوردند که البته ثمری نداشت تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اما جدال دو تیم شکل متفاوتی پیدا کرد و از سرعت بالایی برخوردار بود. در این نیمه تراکتور با تعداد نفرات بیشتری حمله می‌کرد و در سوی دیگر ملوان هم در ضدحملات زهردار ظاهر می‌شد و نشان داد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

میزبان که بازی بسته‌ای را ارائه می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت، روی این حربه تاکتیکی خود در دقیقه ۷۱ می‌توانست به گل برسد اما شوت سرضرب میلاد جهانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا خطر از بیخ گوش میهمان بگذرد.

با این حال، چند دقیقه بعد شاگردان مازیار زارع در ضدحمله دیگر گل نخست بازی را به ثمر رساندند. سهیل فداکار زننده این گل بود که با استفاده از ناهماهنگی مدافعان تراکتور در آفسایدگیری با محمدرضا اخباری تک به تک شد و با ضربه روی پای تماشایی دروازه این تیم را باز کرد.

پس از این گل پاکو خمز که نمی‌خواست تیمش بازنده میدان را ترک کند، هر چه عنصر تهاجمی روی نیمکت داشت، رو کرد و همزمان محمد عباس‌زاده و حامد پاکدل دو مهاجم خود را به بازی آورد. دو تعویضی که طلایی بودند و کار را برای تراکتور درآوردند.

در دقیقه ۸۶، اشتباه مدافع ملوان کافی بود تا محمد عباس‌زاده در یک موقعیت عالی صاحب توپ شود و او با پاس خوبش حامد پاکدل را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن نیز هنگام گذر از سنگربان حریف تعادل خود را از دست داد و داور به نشانه پنالتی بر سوت خود دمید.

رضا اسدی همچون بازی با سپاهان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد آن را تبدیل به گل کند که با این گل، تراکتور از شکست فرار کرد و با اینکه ۲ امتیاز حساس را از دست داد اما روند شکست ناپذیری این تیم با پاکو خمز در سال جدید حفظ شد.

البته تراکتوری‌ها در لحظات پایانی این بازی فرصت کسب برتری را داشتند و در شرایطی که این تیم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفته بود، اما داور مسابقه در تصمیمی عجیب قبل از اتمام وقت‌های تلف شده سوت پایان را به صدا درآورد و این فرصت را از تراکتور گرفت!

گروه داوری: داور وسط: علی اصغر مومنی – کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، قهرمان نجفی و محمدعلی صلاحی/ ناظر: سعید علی‌نژادیان

اخطار: ملوان: محمود مطلق‌زاده (۹۰+۳) مازیار زارع (سرمربی) (۳+۹۰)

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، محمدرضا بردبار، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، محمود مطلق‌زاده، میلاد شعبانلو، امیرحسین یحیی‌زاده (۲+۹۰ – مهدی مومنی)، سجاد بازگیر (۲+۹۰ – عبدالله حسینی)، میلاد جهانی و سهیل فداکار.
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، آرش قادری (۸۲ – محمد عباس‌زاده)، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (۴+۹۰ – رومرو گومز)، محمدرضا عباسی (۷۱ – مهدی هاشم‌نژاد)، محمد قنبری (۸۲ – حامد پاکدل) و رضا اسدی.
سرمربی: پاکو خمز

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :