این صفحه را چاپ کن!
احداث مسکن در ارس با مشارکت سازمان و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور

در راستای سیاست‌های کلی نظام در خصوص بخش مسکن و توسعه روبنایی منطقه آزاد ارس به‌عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی- گردشگری و تجاری ملی و فراملی، با حضور دکتر مجید کیانی و فرزاد شکری سیه کلان تفاهم نامه مشارکتی سازمان منطقه آزاد ارس با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب منعقد گردید.

به گزارش موج ارس جلفا، در راستای سیاست‌های کلی نظام در خصوص بخش مسکن و توسعه روبنایی منطقه آزاد ارس به‌عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی- گردشگری و تجاری ملی و فراملی، با حضور دکتر مجید کیانی و فرزاد شکری سیه کلان تفاهم نامه مشارکتی سازمان منطقه آزاد ارس با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب منعقد گردید.

طبق این تفاهم‌ نامه، سرمایه‌گذاری مشارکتی در احداث واحدهای مسکونی آپارتمانی و ویلایی واقع در سایت آپارتمانی، مسکونی و ویلائی جلفا و بخشی از اراضی مسکونی خداآفرین صورت خواهد گرفت.

مفاد این تفاهم‌نامه پس از حصول نتایج و توافقات نهایی و طی مراحل قانونی لازم و موافقت سازمان منطقه آزاد ارس با طرح توجیهی (فنی-اقتصادی) ارائه شده از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب به قرارداد و یا موافقت‌نامه تبدیل خواهد شد.

این مراسم با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، مدیرعامل بانک مسکن، شهردار و فرماندار تبریز و سایر مسئولین استانی در آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :