این صفحه را چاپ کن!
ظرفیت های اقتصادی فی مابین ایران و ارمنستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد

فرماندار جلفا در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت روابط کشورمان با همسایگان، بر ضرورت تلاش برای توسعه روابط ایران با ارمنستان و فعال سازی روابط در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش موج ارس جلفا، مرتضی عابدین ورامین سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان ارمنستان در دیدار با فرماندار شهرستان جلفا، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تقویت روابط کشورمان با جمهوری ارمنستان را در قاپان ارمنستان ارایه کرد.

در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان جلفا برگزار شد، تسهیل تردد خودروهای سنگین در مرز نوردوز و رفع مشکلات کنسولی اتباع ایرانی و ارتقای روابط اقتصادی و تجاری و توسعه همکاری های فرهنگی متقابل و همچنین ارتقای حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار جلفا در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط کشورمان با همسایگان، بر ضرورت تلاش برای توسعه روابط کشورمان با جمهوری ارمنستان و فعال سازی روابط در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

تسریع در استقرار دستگاه ایکس ری مسافری، احداث پس کرانه و پارکینگ پشتیبان در شهر سیه رود برای کاهش حجم ترافیک کامیون ها در محوطه پایانه و… از مسایلی بود که از سوی عطاپور فرماندار جلفا مطرح شد.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان ارمنستان اخیرا و با حضور وزرای خارجه ایران و ارمنستان در استان سیونیک آن جمهوری راه اندازی شده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :