این صفحه را چاپ کن!
هلال احمر جلفا باید به تجهیزات پیشرفته و بروز تجهیز شود

فرماندار شهرستان جلفا گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان به امکانات و تجهیزات پیشرفته نیازمند است که در این زمینه همکاری مسئولان استانی ضروری است.

به گزارش موج ارس جلفا، اسمعیل عطاپور در دیدار رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان جلفا افزود: هلال احمر استان آذربایجان شرقی به جمعیت شهرستان جلفا نگاه خاص و ویژه ای داشته باشد و در رفع نیازمندی‌های آن برنامه ریزی کند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جلفا بویژه در تعطیلات نوروز و حوادث به امکانات لازم و به روز از جمله وسایط نقلیه، آمبولانس و قایق مجهز نیاز ضروری دارد.

فرماندار جلفا گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث مختلف پیشقدم و از تجربیات خوبی برخوردارند و باید حمایت و پشتیبانی همه جانبه شوند.

عطاپور افزود: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد ارس و دیگر سازمان ها و شرکت ها نیز برای رفع نیازهای امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر شهرستان، مدنظر استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر توام با کارهای فرهنگی و اعتقادی و ارزشی نقش بسزایی در تقویت روحیه و انگیزه تلاش بیشتر امدادگران در زمان بروز حوادث ایفا خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جلفا گفت: تلاش و خدماتی که جمعیت هلال احمر شهرستان ارایه می‌دهد راهبردی و تاثیرگذار است که باید به مردم اطلاع رسانی و بازگو شود.

عطاپور از تلاش و زحمات رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان در حضور به موقع و موثر در زلزله خوی قدردانی کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :