این صفحه را چاپ کن!
مدیران شهرستان باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند

فرماندار شهرستان جلفا گفت: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته و با همین نگاه تصمیمات لازم را برای حل مشکلات بگیرد و اگر غیر از این باشد، جایی در این دولت ندارد.

به گزارش موج ارس جلفا، اسمعیل عطاپور در جلسه بررسی مشکلات بخش کم برخوردار سیه رود، اظهار داشت: باید با همین نگاه وضع موجود را در نظر گرفته و به مسایل و مشکلات توجه ویژه نمود و نسبت به رفع محدودیت ها اقدام کرد.

وی افزود: بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش های نظام اسلامی است و اگر در جایی این اصول توسط مدیری رعایت نشود، عذر آن مدیر را خواهیم پذیرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان جلفا، با بیان اینکه خوشبختانه مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف احصا شده و اقداماتی جهادی برای حل و کاستن از مشکلات در قالب برنامه سند توسعه و عملیاتی آغاز شده است.

عطاپور خاطرنشان کرد؛ برای غلبه بر مشکلات نیازمند انسجام فکری و دیدگاهی مشترک هستیم تا به اهداف متعالی برسیم و هم در زمینه برنامه ریزی و هم در عملیات اجرایی بتوانیم این اشتراکات را از قوه به فعل در آوریم.

وی به ظرفیت های فراوان در شهرستان جلفا اشاره کرد و افزود: ظرفیت های خوبی در این شهرستان در بخش کشاورزی، گردشکری، صنعتی و تجاری وجود دارد که هر اندازه می توانیم باید زیرساخت های این حوزه را تقویت کنیم.

فرماندار جلفا به برخی مشکلات در بخش سیه رود از جمله کمبود آب شرب در چندین روستا اشاره کرد و خطاب به متولیان امر گفت: بدون معطلی و کسب تکلیف از مدیران استان و انتظار برای تخصیص اعتبار، با روحیه انقلابی و جهادی این مشکل برطرف شود.

عطاپور خاطرنشان کرد؛ متاسفانه در زمینه حل مشکل آب شرب و سایر مسایل، روحیه برخی مدیران با تفکر جهادی و انقلابی سازگار نیست که باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد؛ در زمینه آب شرب قشلاق شامداران در بخش مرکزی که بیش از ۷ سال بدون تصمیم و اقدام عملی مانده بود، در تصمیمی و حرکتی انقلابی نسبت به شروع آبرسانی به این قشلاق و حل مشکل دامداران و عشایر ساکن در آن اقدام کردیم.

عطاپور از بخشدار سیه رود و مدیران مربوطه خواست در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش سیه رود اقدام انقلابی کنند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :