این صفحه را چاپ کن!
برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان جلفا / ۱۵ موتورسیکلت توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا در مورد مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آرامش و آسایش عمومی و مزاحمین نوامیس علی الخصوص موتورسواران هشدار داد.

به گزارش موج ارس جلفا، همزمان با اجرایی شدن طرح امنیت محله در سراسر کشور، فرمانده انتظامی شهرستان جلفا بیان داشت: برهم زدن نظم و آرامش عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و همچنین تولید صداهای ناهنجار با دستکاری اگزوز موتورسیکلت و خودرو جرم بوده و پلیس به عنوان بانی اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه به شدت با متخلفین برخورد خواهد نمود.

سرهنگ ولیزاده با اعلام این خبر عنوان کرد: در این رابطه تعداد ۱۵ موتورسیکلت توقیف شده و مالکان و راکبان آنها که اکثرا نوجوان می باشند به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همواره در کنار مردم بوده و تا ریشه کن شدن این موضوع در سطح شهرستان این طرح ادامه خواهد داشت و از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه مزاحمت نوامیس و برهم زنندگان آرامش و آسایش عمومی علی الخصوص موتورسوارانی که اگزوز موتورسیکلت خود را دستکاری نموده و صدای ناهنجار تولید می کنند را با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل و یا به کلانتری مربوطه اطلاع دهند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :