این صفحه را چاپ کن!
دستیابی جلفا به گواهینامه شهر سالم، جامعه ایمن نیازمند مشارکت مردم و ادارات

شورای اداری شهرستان جلفا با موضوع بررسی پرونده شهر سالم و جامعه ایمن جلفا برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، شورای اداری شهرستان جلفا با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و نماینده دفتر سازمان بهداشت جهانی با موضوع بررسی پرونده شهر سالم و جامعه ایمن جلفا در محل سالن همایش آموزش و پرورش برگزار شد.

امام جمعه جلفا در این نشست با بیان فلسفه وجود شهرهای سالم، وظیفه ذاتی دستگاه‌ها و ادارات را رفع مشکلات و پیگیری امورات عموم مردم بیان کرد.

فرماندار شهرستان جلفا نیز اصل مهم برای اخذ گواهینامه شهر سالم را مشارکت بین بخشی، حضور و توانمندسازی عموم مردم خواند و با تاکید بر ذی‌نفع بودن تمامی دستگاه‌ها و مردم را در روند اجرای پروژه، خواهان مشارکت حداکثری ادارات و مردم در پیشبرد پروژه شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز به‌عنوان قائم‌مقام کمیته راهبردی پروژه شهرسالم، جامعه ایمن، چگونگی انجام فرایند های لازم برای اخذ گواهینامه را اساس‌کار عنوان کرد و ابزار لازم برای روند اصولی این فرآیند، تبیین اهداف کلی، مشارکت بین بخشی و حضور فعال و آگاه‌سازی مردم در این عرصه دانست.

نماینده دفتر سازمان بهداشت جهانی در ایران نیز در این نشست با تاکید نسبت به رفع موانع موجود، استفاده حداکثری از پتانسیل‌های منطقه را یک امتیاز ویژه برای موفقیت پروژه اعلام کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :