این صفحه را چاپ کن!
شهدا حجت الهی هستند و باید با کار جهادی و ادامه مسیرشان ادای دین کنیم

امام جمعه شهر جلفا در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در ارس گفت: شهدای گمنام در کنار شهدای شهریور 1320 و دیگر شهدای گمنام که در مسجد جامع جلفا و هادیشهر  به خاک سپرده شده اند حجت الهی هستند.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهر جلفا در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در ارس گفت: شهدای گمنام همیشه جاودان هستند و در محضر خواند متعال حاضر می باشند و از رزق و روزی پروردگار عالم از روزی برخوردارند و این امر سبب شده است که شهدای گمنام از حضور در محضور پروردگار عالم خوشنود و خرسند باشند.

حجت الاسلام و المسلمین هادوی ادامه داد: شهدا همان جوانانی هستند که در راه خداوند متعال، وطن، حفظ ارزش های اسلامی و دوام انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند که تقوا، طهارت، گذشت از لذت های دنیوی این شهدا منجر به حضور این شهدا در بهشت می گردد.

وی با اشاره به اینکه شهدا حجت الهی هستند: شهدای گمنام در کنار شهدای شهریور ۱۳۲۰ و دیگر شهدای گمنام که در مسجد جامع جلفا و هادیشهر  به خاک سپرده شده اند حجت الهی هستند.

امام جمعه جلفا یادآور شد: کارکنان منطقه آزاد ارس باید در  بدو ورود به با این شهید و خود عهد ببندند که وظایف محوله خود را به نحو احسنت انجام دهند و در انجام به وظایف سازمانی خود کم کاری نکند و با انجام کار جهادی باید خودمان را به اهداف والای این شهدا برسانیم.

گفتنی است پیکر پاک شهید گمنام عملیات بدر در سال ۱۳۶۳ امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس جلفا در ورودی سایت اداری سازمان منطقه آزاد ارس تشییع و تدفین شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :