این صفحه را چاپ کن!
تریلر حاوی شیشه‌آلات قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از توقیف تریلر حاوی کالای قاچاق شیشه‌آلات به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از فارس، کاظم دهقانی اظهار داشت: با مشارکت مردم و با هوشیاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان، تریلر حاوی کالای قاچاق شیشه‌آلات خارجی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با عنایت به در پیش بودن عید نوروز، مخلان امنیت اقتصادی اجناس قاچاق خود را بار تریلر کرده و قصد انتقال آنها به یکی از مراکز استان‌ها را داشتند که با مشارکت امت حزب‌الله و با آگاهی و هوشیاری عوامل پلیس آگاهی با دستور ایست پلیس مواجه شده و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی خودرو توقیف شده و بار خودرو که شامل بیش از هزار کارتن شیشه‌آلات خارجی بود توقیف شد.

فرمانده انتظامی جلفا در خصوص ارزش تقریبی اجناس قاچاق گفت: با توجه به کمیت و کیفیت بار تریلر ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه قاچاق کالا بر تولید اجناس داخلی و بر بازار کار و درآمد ملی اثر مستقیم داشته و از این عمل خلاف قانون تعداد اندکی سود کلان برده و در اقتصاد کشور اختلال به وجود می‌آورند، بیان داشت: چشمان همیشه بیدار پلیس و گوش همیشه شنوای سبزپوشان با تلفن ۱۱۰ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در تمامی زمینه‌های امنیتی است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :