این صفحه را چاپ کن!
بادبادک های رنگارنگ در آسمان ارس به پرواز درآمدند

جشنواره بادبادک پرانی و انتخاب زیباترین بادبادک در پارک درنا منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، جشنواره بادبادک پرانی و انتخاب زیباترین بادبادک صبح امروز در محل پارک درنا که در حاشیه رود ارس قرار دارد، برگزار شد و علاقمندان از کودک ۲ ساله تا پیرزن و پیرمرد ۶۰ ساله در کنار خانواده خویش ساعاتی را در شادی و شعف در کنار هم گذارندند.

در این جشنواره که با استقبال خوب ارس وندان و گردشگران و مسافران نوروزی منطقه آزاد ارس روبرو شد، کودکان و نوجوانان با شور و هیجان خاص و کودکانه خود محیطی شاداب و با طراوت را آفریدند و ضمن آنکه آرزوهای ریز و درشت خود را به بال های بادبادک هایشان سپردند تا با خود به اوج ببرند.

در این همایش بادبادک های تزئینی، دست ساز و بلند پرواز با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت مهیج در بخش بلند پروازترین بادبادک ها میر فرید نجفی به مقام قهرمانی دست یافت، یوسف زینالی در رده دوم ایستاد و داود شیخی و عباس جودی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش زیباترین بادبادک دست ساز آیسان شیخی عنوان برترین بادبادک را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس در نوروز ۹۴ برنامه های مختلفی از جمله ویژه برنامه های طنز کودکانه، انواع بازی ها و مسابقات ورزشی و تفریحی و طبیعیت گردی را برای ایام نوروز برنامه ریزی کرده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :