این صفحه را چاپ کن!
مسابقات موتور کراس شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد

مسابقات موتور كراس منطقه آزاد ارس همزمان با 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور ۴۰ موتورسوار از شش استان کشور در سه كلاس ۲۵۰ سی سی، ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، پنجمین دوره مسابقات موتور کراس “جام ارس” همزمان با ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور موتورسوارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، قزوین، اردبیل، زنجان و منطقه آزاد ارس در سه کلاس ۲۵۰ سی سی، ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس در پیست موتور سواری و اتومبیل رانی پارک کوهستان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

در این رقابت ها در کلاس ۲۵۰ سی سی “سعید اکبریان” از منطقه آزاد ارس بر سکوی نخست ایستاد و “احد برزگر” از تبریز و “محمد گوگ تپه” از ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی “رسول نجفی” از قزوین به مقام قهرمانی دست یافت، “حمید مجیدی” از منطقه آزاد ارس دوم و “علی رضایی” از قزوین سوم شدند.

پس از راهیابی ۳ نفر از از هر کلاس مسابقه سوپر کراس برگزار شد که در نهایت “حمید مجیدی” از منطقه آزاد ارس به مقام قهرمانی رسید و “علی رضایی” از قزوین دوم شد و “احد برزگر” از تبریز بر سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است این مسابقات که با استقبال گرم و پر شور ارس وندان و گردشگران نوروزی همراه بود در دوره های قبلی توسط هیئت موتورسواری برگزار میشد که امسال برای اولین بار به صورت مستقل توسط سازمان منطقه آزاد ارس برگزار گردید.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :