این صفحه را چاپ کن!
مسئولین بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا در جلسه شورای اداری این شهرستان رشد و تعالی جامعه را در گرو فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز کرد: زمانی که فریضه واجب دینی در بین خانواده، اجتماع، سازمان های اداری و ارگان ها فرهنگ سازی شود به نتیجه مطلوب دست می یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری افزود: احیای ارزش های دینی، فرهنگ سازی خوبی ها و نیکی ها، مصون نگه داشتن جوانان و جامعه از گناه و هجمه های فرهنگی دشمن در ابعاد مختلف از اهداف اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بیشترین وقت مدیران در جلسات متعدد می گذرد که باید با اتخاذ راهکار مناسب و نگاه کارشناسی کاری کنیم تا این نشست ها پربار و کاربردی بوده و خروجی مناسبی برای جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام انتظاری گفت: مسئولان و مدیران باید براساس ظرفیت ها و امکانات به مردم قول دهند و بر اساس وعده ها نیز در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این جلسه به اهداف اصلی دولت یازدهم در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: رونق پایدار، افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت های جدید اشتغال به ویژه برای جوانان با همدلی و وحدت آحاد جامعه محقق می شود.

زاهد محمودی با بیان اینکه ۲۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور از منطقه آزاد ارس انجام می گیرد، اظهار کرد: منطقه آزاد ارس با ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیل نقش اساسی و مهمی در تحقق اهداف اقتصادی دولت دارد.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر در مذاکرات هسته ای گفت: عزت و اقتدار سیاسی ملت ایران در این مذاکرات رقم خورد و فضا برای حل مشکلات و پیشرفت همه جانبه فراهم شده است.

محمودی افزود: همه باید در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و دولت را در نیل به اهداف خود یاری کنند.

فرماندار جلفا در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری و با تأکید بر بی طرفی و رعایت عدالت در برگزاری انتخابات گفت: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم اما اینکه چه کسی کاندیدا شده و نتیجه انتخابات به نفع چه فرد یا جریانی خواهد بود نباید برای مجریان برگزاری انتخابات مهم باشد.

وی افزود: جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری نیازمند نشاط سیاسی در سطح شهرستان هستیم و مسئولین باید بستر آن را فراهم کنند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :