این صفحه را چاپ کن!
جلوگیری از کمک دارویی و غذایی به مردم یمن اوج خباثت آل سعود است

امام جمعه موقت شهرستان جلفا گفت: بمباران ملت بی دفاع یمن و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه سایر ملت‌ ها بیانگر روحیه خبیث دشمنان است.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه موقت شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با محکوم کردن جنایت های رژیم آل سعود در یمن اظهار داشت: بمباران ملت بی دفاع و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه سایر ملت‌ ها بیانگر روحیه خبیث دشمنان است.

حجت الاسلام کاظم ذاکری افزود: ملت یمن در مقابل متجاوزان ایستادگی کرده و تا پای جان از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می کنند.

وی یادآور شد: سکوتی که مجامع جهانی و بین المللی هم راستا با جنایت آل سعود در یمن در پیش گرفته در حقیقت نمودی از بی خاصیتی و خفقان سیاسی این مجامع جهانی و بین المللی است که جز از آمریکا و رژیم صهیونیستی فرمانبرداری ندارد.

امام جمعه موقت جلفا با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از معلمان و فعالان در آموزش و پرورش گفت: در این دیدار رهبری رهنمودهای روشنگرانه مفیدی داشته اند.

حجت الاسلام ذاکری با اظهار به اینکه رهبری در ارتباط با چگونگی پیشبرد مذاکرات هسته ای خطوط کلی و مسائل اساسی را مطرح کرده اند، گفت: مقام معظم رهبری هرگونه مذاکره در سایه تهدید و یا رفتار دوگانه را رد کرده اند و خواستار شفافیت بیشتر در صدور بیانیه و همچنین مفاد مذاکرات هسته ای شدند.

وی افزود: تنها در صورت توجه به نکات مورد نظر ایشان می توان از دستاوردهای هسته ای کشورمان صیانت کرد.

امام جمعه موقت جلفا به سالروز تشکیل صلیب سرخ و هلال احمر اشاره کرد و ادامه داد: امدادرسانی یکی از توصیه های اصلی دین اسلام به شمار می رود که نباید یک مسلمان در حق مسلمان دیگر بی تفاوت باشد.

وی حضور بی ادعای امدادگران را در صحنه ها و حوادث مختلف یادآور شد و افزود: امدادگران با قوت و قدرت تمام در عرصه های مختلف سعی شان بر امداد به موقع و نجات افراد حادثه دیده است.

این گزارش حاکی است مردم شهرستان جلفا همزمان با مردم سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی باشکوه ضمن محکوم کردن تجاوز آشکار ارتش رژیم آل سعود به سرزمین و مردم بی دفاع یمن با حمایت چند کشور عربی و صهیونیست ها، انزجار عمیق خود را از نسل کشی و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن اعلام و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :