این صفحه را چاپ کن!
اقدام به موقع پلیس برای تریلی «ترمز بریده» با ۴۰ تن میلگرد

اقدام هوشمندانه فرمانده پلیس راه جلفا - مرند مانع از تلفات جانی و حوادث ناگوار در یک حادثه رانندگی برای تریلی «ترمز بریده» با 40 تن میلگرد شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از فارس، حسن فرجی رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ساعت ۱۱ ظهر امروز یک دستگاه تریلی با ۴۰ تن بار میلگرد از سمت شهرستان مرند به طرف جلفا در حرکت بود که به علت بروز نقص فنی و قفل شدن ترمز راننده آن قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبود با روشن کردن چراغ و و به صدا درآوردن بوق تریلی گشتی در حال حرکت پلیس راه را از موضوع باخبر می‌کند.

وی افزود: سرگرد محرمی فرمانده پلیس راه جلفا- مرند که خود در خودروی گشتی پلیس حاضر بود با متوجه شده نقص فنی تریلی با مدیریت فوق‌العاده در پاکسازی مسیر ورودی شهر و هدایت تریلی به خارج از شهر و مسیر بی‌راهه از بروز حادثه ناگوار و تلفات جانی بسیار جلوگیری کرد.

به گفته رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی محور جلفا – مرند از محورهای مهم و پر رفت و آمد استان آذربایجان‌شرقی است که علاوه بر گردشگران بسیار در این مسیر در قرار است فردا کاروان تور دوچرخه‌سواری ایران – تبریز که این اقدام پلیس باعث خوشحال مردم منطقه شده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :