این صفحه را چاپ کن!
پروژه روکش آسفالت بلوارهای بعثت و رسالت هادیشهر افتتاح شد

همزمان با هفته دولت پروژه روکش آسفالت بلوارهای بعثت و رسالت هادیشهر افتتاح گردید.

به گزارش موج ارس جلفا، در دومین روز از هفته دولت پروژه روکش آسفالت بلوارهای بعثت و رسالت هادیشهر با حضور فرماندار شهرستان جلفا، شهردار هادیشهر، اعضای شورای اسلامی شهر هادیشهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جلفا به طور رسمی افتتاح گردید.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر هادیشهر با اشاره به ابعاد این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به طول ۲ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

مرتضی آبشلو افزود: برای اجرای این پروژه ۹ هزار تن آسفالت از کارخانه آسفالت شهرداری هادیشهر در روستای مرازاد صرف شده است.

وی ادامه داد: شهرداری هادیشهر در نظر دارد این روند آسفالت ریزی و روکشی خیابان ها و بلوار های اصلی شهر را ادامه دهد تا در پایان سال جاری کلیه خیابان های اصلی شهر دارای آسفالتی تازه باشند.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نوسازی جاده ها گفت: از مهم ترین دستاوردهای این پروژه ها افزایش ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات می باشد.

زاهد محمودی تصریح کرد: این پروژه ها همچنین در زیباسازی و بهتر جلوه دادن فضای شهر هم تأثیر بسزایی دارند و مطمئناً این روند تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :