این صفحه را چاپ کن!
به مناسبت سه سالگی/ نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا رونمایی شد

نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا توسط فرماندار شهرستان جلفا و با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش موج ارس جلفا، به مناسبت سه سالگی پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا مراسم رونمایی از نسخه جدید این پایگاه خبری با حضور فرماندار شهرستان جلفا، شهردار هادیشهر، اعضای شورای اسلامی شهر هادیشهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جلفا برگزار شد.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ساله این پایگاه خبری گفت: پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با تکیه بر رسالت اطلاع رسانی و خبرنگاری و بدون تعصب و حمایت از جناح و یا فرد خاصی و با رعایت حقوق مردم و قوانین جمهوری اسلامی ایران شروع به فعالیت کرده و در این فرآیند گام برداشته است.

حسین شیدائی افزود: اصول این پایگاه خبری دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و بیان واقعیات به صورت صحیح و صادقانه و منعکس کننده مشکلات و خواسته های مردم می باشد.

وی با بیان اینکه مظهر ارتباطات بیرونی روابط عمومی ها ارتباط با رسانه ها می باشد، اظهار کرد: برخی از روابط عمومی های ادارات شهرستان تعامل چندانی با این پایگاه خبری ندارند این در حالی است که روابط عمومی ها در کنار رسانه ها می تواند بهترین کارکرد اطلاع رسانی را داشته باشند.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با بیان اینکه روابط عمومی ها به عنوان عنصر معرف یک دستگاه اجرایی مانع بی اطلاعی شهروندان و قضاوت کورکورانه از وضعیت و فعالیت های انجام گرفته می شوند، تصریح کرد: امیدواریم این مراسم نقطه عطفی بر تعامل بیشتر و بهتر با ادارات در راستای ارتقا سطح اطلاع رسانی و آگاهی در شهرستان باشد.

شیدائی گفت: امروز پس از ۳ سال بسیاری از دوستان خواهان تغییراتی بر روی سایت شدند، حدود ۲ ماه بر روی قالب جدید کار شد و در این قالب آخرین استانداردهای جهانی و فنی رعایت شده است.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این مراسم با اشاره به نقش مؤثر پایگاه های خبری در دنیای امروزه گفت: پایگاه های خبری و مطبوعات می توانند همانند ناظر بر عملکرد ادارات و هر آنچه که در جامعه اتفاق می افتد باشند و با انعکاس آنها به رسیدگی و بهبود اوضاع کمک بسزایی کنند.

زاهد محمودی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های دولتی باید با بهره گیری از این فرصت از طریق رسانه ها و حضور در میان مردم اقدامات و عملکرد دولت در بخش های مختلف را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه اساس کار روابط عمومی ها بر اطلاع رسانی استوار است، اظهار کرد: مسئول روابط عمومی اگر می خواهد نگاه ارزشمند مدیر دستگاه را جلب کند باید کارکرد حرفه ای داشته باشد و در این بین تعامل با پایگاه های خبری بهترین روش برای اطلاع رسانی می باشد.

محمودی تصریح کرد: اینکه اساس کار پایگاه خبری ای بر پایه استقلال و بی طرفی باشد جای تقدیر و تشکر دارد چرا که افراد و پایگاه های خبری مستقل و بی طرف می توانند بر رسالت واقعی خود عمل کرده و واقعیات را بهتر، صریح تر و آنگونه که هست، بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا توانسته است با فعال کردن خبرنگاران جوان و با استعداد و جلب اعتماد مخاطب با نقد منصفانه و ارائه راه حل پیشنهادی به یک مرکز اطلاع رسانی مورد قبول مردم تبدیل شود.

در ادامه این مراسم از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا توسط زاهد محمودی فرماندار شهرستان جلفا و میهمانان رونمایی شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :