این صفحه را چاپ کن!
مدیرعامل منطقه آزاد ارس: باید توجه ویژه ای به مرزها و مناطق آزاد شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: باید شرایط به وجود آمده در مرزها را ارج نهیم و توجه ویژه ای به مرزها و مناطق آزاد داشته باشیم، تا در آینده شاهد پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان باشیم.

به گزارش موج ارس جلفا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های منطقه آزاد ارس مرکز نوردوز با اشاره به اینکه خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است، گفت: توجه به تقوای اسمی و آراستگی به این فریضه از وظایف مسئولان در جهت خدمت رسانی است.

محسن خادم عرب باغی افزود: خدمت رسانی به مردم در هر جبهه ای باید همراه با تقوا و توجه به آموزه های دینی باشد.

وی اظهار کرد: توجه به مرزها از رویکردهای دولت مردان است چرا که مرز آبروی یک کشور است و هر گردشگری به محض ورود به کشور مرز را می بیند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس ادامه داد: هر پروژه ی عمرانی، خدماتی و فرهنگی ای که در مرزها اجرا شود در راستای پیشرفت و توسعه کشور می باشد چرا که مرز آیینه تمام نمای یک کشور است.

عرب باغی خاطرنشان کرد: در گذشته هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در مناطق مرزی نبوده است، اما در حال حاضر و با شروع فعالیت مناطق آزاد در مناطق مرزی، شاهد سرمایه گذاری های بسیاری هستیم.

وی تصریح کرد: از جمله این مناطق مرزی، شهرستان جلفا می باشد که با ایجاد منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان با همت و سرمایه گذاری دولت و سرمایه گذاران ایجاد شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس بیان کرد: باید شرایط به وجود آمده در مرزها را ارج نهیم و توجه ویژه ای به مرزها و مناطق آزاد داشته باشیم، تا در آینده شاهد پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان باشیم.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :