این صفحه را چاپ کن!
امام جمعه شهرستان جلفا: دوران دفاع مقدس، پرشکوه‌ترین دوران در تاریخ انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: دوران دفاع مقدس، پرشکوه‌ترین دوران در تاریخ انقلاب اسلامی است و حماسه ی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی کشور را در برابر هجوم بیگانگان بیمه کرده است.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا در مراسم رژه نیروهای مسلح جلفا با بیان اینکه استکبار ستیزی از اصول و اهداف نظام اسلامی است، گفت: روحیه استکبارستیزی ملت ایران برگرفته از آیات صریح قرآن بوده و مبارزه با استکبار جزء وظایف دینی و قرآنی همه مسلمانان است.

حجت الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: ۳۱ شهریور یادآور هجوم ناجوانمردانه رژیم بعثی به خاک ایران اسلامی و شروع جنگ تحمیلی نابرابر می باشد، جنگی که تمام مستکبرین منطقه یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر است و این هجوم نشانه کینه‌توزی استکبار جهانی می باشد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، پرشکوه‌ترین دوران در تاریخ انقلاب اسلامی است و حماسه ای که ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی آفریدند، ترس و لرز شدیدی به جان دشمنان انداخته و کشور را در برابر هجوم بیگانگان بیمه کرده است.

امام جمعه جلفا تصریح کرد: در زمان جنگ جوانان با فرمان ولایت و امام خمینی (ره) به جبهه ریختند و آن حماسه را به وحود آوردند و اکنون نیز ترس دشمنان از جوانان و مردمانی است که ادامه دهنده راه پاک شهدا هستند.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی ما در برابر خون شهدا، حرکت در مسیر ولایت و دفاع تمام قد از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

 

 

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :