این صفحه را چاپ کن!
اجرای حکم قلع و قمع در اراضی کشاورزی جلفا

مدير جهاد کشاورزي شهرستان جلفا از اجراي حکم قلع و قمع 2 مورد بنا در اين شهرستان به‌ دليل تغيير غيرمجاز کاربري اراضي کشاورزي خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا، رضا عباسی ضمن اشاره به اقدامات انجام یافته در جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در شهرستان جلفا گفت: متاسفانه هر روز شاهد تخریب و ساخت‌و‌سازها و تغییر کاربری اراضی کشاورزی هستیم، بنابراین جلوگیری از عوامل مخرب و سودجویان، یک ضرورت و نیازمند تلاش جدی و عملی تمامی مسوولین می‌باشد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در حفظ و صیانت از کاربری اراضی کشاورزی یک وظیفه همگانی است، از نصب چندین مورد تابلو اطلاع رسانی ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی در روستای زاویه و دشت گردیان که بیشترین تغییر کاربری غیرمجاز در این مناطق رخ داده است، خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، ۳۰ نفر از متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و جهت رسیدگی به دادگاه‌های شهرستان معرفی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا افزود: از این تعداد ۳ مورد تشریفات قانونی خود را طی می‌نمایند که حکم قلع و قمع بناء برای ۲ مورد صادر و اجرا شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :