این صفحه را چاپ کن!
انقلاب اسلامی ایران، قوی تر از گذشته مسیر تحقق اهداف خود را ادامه می دهد

به گزارش موج ارس جلفا، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه شهرستان جلفا، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۱۲ بهمن به عنوان سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، به اذعان کارشناسان بین المللی مهم ترین واقعه چند دهه اخیر در جهان به شمار می آید که باعث افتخار ملت ایران است.

امام جمعه جلفا فداکاری ها، ایثارگری ها و از جان گذشتگی های مردم در دوران انقلاب را یادآور شده و گفت: ما نباید مسیر طی شده انقلاب اسلامی و سختی ها، خفگان و حقارت های دوران رژیم ستم شاهی را فراموش کنیم.

وی افزود: مردم با فداکاری ها و از جان گذشتگی های خود و با رهبری امام راحل توانستند انقلاب اسلامی را رقم بزنند و دشمنان با همه ادعاهای بزرگ خود نتوانستند مانع محقق شدن این امر الهی شوند.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اینکه تمام اهداف و برنامه های دشمنان به چالش کشیدن اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: با وجود همه فشارها، تحریم ها و دشمنی های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها سرپا مانده بلکه قوی تر از گذشته شده و با قدرت مسیر تحقق اهداف خود را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ظهور و بروز خود و دفاع جانانه در برابر همه تهدیدها و توطئه ها توانسته است الگوی بی نظیری برای آزادی خواهان دنیا باشد، گفت: این ملت در هیچ مقطعی عقب ننشسته‌ بلکه همواره ثابت کرده که انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر محوریت ارزش های متعالی دینی و الهی است.

امام جمعه جلفا در ادامه سخنان خود به پاسخ کوبنده حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این پاسخ دندان شکن به رژیم غاصب صهیونیستی مقدمه ای برای پیروزی فلسطین و لبنان و تزلزل واقعی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در حقیقت آنچه که مهم به نظر می رسد این است که ملت ایران میانه ای با ظلم و ظالم ندارد و همیشه در برابر آن ایستاده و خواهد ایستاد و همواره در کنار و همراه ملت های آزادی خواه است.

حجت الاسلام علی انتظاری با تسلیت ایام‌ رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ملت ایران افتخار می کند که از نعمت امامت و ولایت و نسل شایسته آن ها ۲ گوهر نفیس و گرانبها امام رضا (ع) و خواهرش فاطمه معصومه (س) در مشهد مقدس و قم زمینه عزت و آبرومندی این کشور را فراهم کرده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :