این صفحه را چاپ کن!
۳ طرح عمرانی – خدماتی در سیه رود مورد بهره برداری قرار گرفت

همزمان با هفته دولت 3 طرح عمرانی - خدماتی با هزینه ای افزون بر 5 میلیارد ریال در شهر سیه رود از توابع شهرستان جلفا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش موج ارس جلفا، پروژه های شهر سیه رود از توابع شهرستان جلفا با حضور فرماندار شهرستان جلفا، شهردار سیه رود، اعضا شورای اسلامی شهر سیه رود و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها شامل بهره برداری از مجتمع خدماتی – رفاهی شهرداری سیه رود به مساحت ۵۰۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال ، آسفالت خیابان تعاون و شریان های فرعی سیه رود با دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و جدول گذاری معابر سیه رود با دو میلیارد ریال می باشد.

فرماندار شهرستان جلفا در این افتتاح ها با اشاره به لزوم توجه به توسعه زیرساخت ها گفت: تأمین و توسعه زیرساخت های گردشگری یکی از الزامات توسعه صنعت گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران داخلی و خارجی است.

زاهد محمودی با تأکید بر توانمندی های گردشگری شهرستان جلفا افزود: شهرستان جلفا به لحاظ وجود منطقه آزاد ارس و موقعیت جغرافیایی خاص و هم مرزی با دو کشور آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری در استان و کشور مطرح شده است و برای حفظ این شرایط به وجود آمده باید به توسعه زیرساخت ها بیش از پیش توجه شود.

وی ادامه داد: هر ساله به واسطه بی احتیاطی یا کمبود امکانات جاده ای و سایر عوامل، شاهد سوانح رانندگی متعددی هستیم که ساخت چنین مجتمع هایی می تواند گامی مؤثر در کاهش این معضل باشد.

فرماندار جلفا اظهار کرد: در شرایط پساتحریم گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی ایفا کند و اگر سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح اعمال شود می توان آسیب‌های گذشته تحریم ها را با رونق گردشگری جبران کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :