این صفحه را چاپ کن!
آغاز برنامه های دهه فجر با غبارروبی مزار شهدا در ارس

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های این دهه با غبارروبی مزار شهدا در ارس آغاز شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر ستاد دهه فجر ارس با اعلام این خبر افزود: برای این ایام ۴۲ برنامه از ۱۱ الی ۳۰ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

ابراهیم نصیری افزود: برنامه های امسال با رویکرد آئینی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین در حوزه آموزش و پرورش تدوین شده اند که توسط اعضای ستاد دهه فجر منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه های ایام مبارک دهه فجر ایجاد شور و نشاط می باشد، از برگزاری ویژه برنامه های “جشن دهه فجر” برای اقشار مختلف خبر داد و گفت: این جشن ها با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار می شود.

نصیری گفت: ویژه برنامه های دهه فجر امسال توسط اعضای این ستاد از جمله مدیریت فرهنگی، امور ایثارگران، روابط عمومی و ورزش و بخشی از برنامه ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد جلفا و آموزش و پرورش اجرا می شوند.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های ستاد دهه فجر ارس، گفت: اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدا، رژه موتورسواران، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسؤلین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان،جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.

وی در پایان از همکاری حوزه هنری استان در اجرای جشن ها قدردانی کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :