این صفحه را چاپ کن!
فرماندار شهرستان جلفا: استفاده از ظرفیت بانوان برای پیشرفت جامعه ضروری است

فرماندار شهرستان جلفا با بیان اینکه نقش زنان در توسعه کشور انکارناپذیر است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرماندار شهرستان جلفا در ویژه برنامه “یک روز شاد برای بانوان” در گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید هویت و جایگاه اصلی بانوان در جامعه شناسایی و بهوبد یابد.

زاهد محمودی پویایی و تحرک جامعه را در گرو توجه به اقشار جامعه بیان و خاطرنشان کرد: برای نیل به اهداف توسعه ای نبیاد از نقش زنان در جامعه غافل شد.

فرماندار جلفا با تاکید بر نقش زنان در پیشرفت های علمی و سازندگی کشور، ضرورت نگاه فرابخشی به حوزه زنان به عنوان قشر تاثیرگذار در پیشرفت کشور را خواستار شد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به جایگاه بانوان در صدد احیا و ثبات منزلت این قشر زحمت کش جامعه است.

محمودی در ادامه به موفقیت های کشور در عرصه بین المللی اشاره و با تبریک نتیجه بخش بودن برجام، اظهار کرد: در دوران پسآتحریم تنها با سعی و تلاش می توان کمبودهای سال های گذشته را جبران کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند و ضرورت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: همه باید برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.

در این ویژه برنامه جشن شادی که در سالن ورزشی فرهنگیان هادیشهر برگزار شد، از تعدادی زنان موفق در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تجلیل شد.

با آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های متناسب این ایام در شهرستان جلفا در قالب همایش ها، جنگ های شادی و برنامه های نشاط آفرین توسط ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :